Ezen az oldalon összegyűjtöttük a gyakran ismétlődő kérdéseket és a válaszokat is. Ha valamire nem találtad meg a választ, fordulj hozzánk a support@truetosole.hu e-mail címen!
Gyakori kérdések (GYIK)
TERMÉKEK ÉS EREDETISÉG
Egész Európára, sőt még a tengerentúlra is kiterjedő kapcsolatrendszerrel rendelkezünk, melyben csak kipróbált és megbízható, kizárólag eredeti sneakerekkel és streetwear ruhákkal foglalkozó partnerek vannak.
Ennek köszönhetően folyamatosan hozzájutunk az aktuálisan leginkább keresett, illetve különleges, ritka sneakerekhez és a máshol nem kapható ruhákhoz egyaránt.
Garantáljuk, hogy a True to Sole üzletben és webshopban kizárlólag eredeti sneakereket, ruhákat és kiegészítőket találsz.
Kiterjedt és megbízható partnerhálózatunkból kizárólag eredeti termékeket szerzünk be, melyek dokumentáltan visszakövethetők az első, hivatalos forgalmazó általi értékesítésig.
Tapasztalt csapatunk minden hozzánk beérkező cipőt és ruhát egyesével megvizsgál, mielőtt kikerül az üzletbe és a webshopra.
Ezeknek köszönhetően 100%-osan biztosak vagyunk abban, hogy kínálatunkban kizárólag eredeti termékek vannak, és ezt a cipőkön a True to Sole eredetiség taggel jelezzük.
Lehetőséget biztosítunk rá, hogy megvásárlás előtt általunk is elismert külső szakértővel (saját költségedre) megvizsgáltasd a sneakereket, ennek részleteiről érdeklődj az ügyfélszolgálatunknál!
A True to Sole egy resell üzlet és webshop, itt cipők és ruhák kaphatók, melyek a hivatalos forgalmazóknál, márkaüzletekben legtöbbször még a megjelenés napján elfogynak.
Mi ezeket a termékeket szerezzük be, az ajánlott fogyasztói (vagy más néven retail) árnál már eleve magasabban, azaz resell áron és utána ezeket tesszük elérhetővé vásárlóinknak.
Részben tehát magasabb beszerezési ár, illetve a True to Sole saját árrése miatt van az árkülönbség.
Az általunk forgalmazott termékekre a hatályos törvények alapján kellékszavatosságot és a jótállást vállalunk - ezek felelnek meg a mindennapokban használt "garancia" kifejezésnek.
A True to Sole-ban kapható cipők - bár természetesen eredeti, vadonatúj és sosem használt termékek - az értékesítés módja miatt jogi szempontból használt terméknek minősülnek.
Ezért egy év kellékszavatosságot vállalunk rájuk: ha ebben az időszakban visszahozod vagy visszaküldöd egy olyan hiba miatt, amiről bebizonyosodik, hogy rendeltetésszerű használat mellett, gyártási hibára visszavezethetően történt, akkor ezt kezeljük. Erről részletes információt ÁSZF-ünk 9. és 10. pontjában találsz.
Az új termékekre 10 000 Ft-os vételár alatt jótállás nem, két év kellékszavatosság vonatkozik. 10 000 Ft-os vételár felett egy év jótállás és két év kellékszavatosság vonatkozik.
Várunk téged budapesti és bukaresti üzletünkben, ahol hozzáértő csapatunk szívesen segít neked minden felmerülő kérdésben.
Ezen kívül még a support@truetosole.hu címen is tudsz érdeklődni.
Minden egyes a True to Sole üzletekben és webshopon kapható cipőt egyesével megvizsgál szakértő csapatunk, így garantálva, hogy csak 100%-ban eredeti cipő kapható nálunk.
Ezt a szolgáltatást azonban máshol megvásárolni szándékozott/megvásárolt cipők esetében nem tudjuk biztosítani, így kérjük legit check kérdések ügyében ne hozzánk fordulj.
VÁSÁRLÁS ÉS FIZETÉS
Minden, a webshopban feltüntetett termék rendelhető, de budapesti és bukaresti üzlet választéka ettől eltér.
Azoknál a termékeknél, melyek az üzletben nem vagy nem minden méretben kaphatók, megjegyzést tüntetünk fel a termékleírásban.
A webshopban feltüntetett termékek budapesti (esetleg egyik külföldi) raktárunkban, készleten vannak.
Megrendelés után minden esetben ellenőrizzük a termék tényleges elérhetőségét, mert - mint minden webshopban - ritkán nálunk is előfordulhatnak eltérések, váratlan készlethiány.
Ezért rendelésedet akkor igazoljuk vissza hivatalosan, ha a termék 100% bizonyossággal kiszállítható.
Üzletünkben a legtöbb cipő felpróbálható - ezek alól kivételek a különleges és a nagyon limitált sneakerek.
Szeretnénk megadni a méretpróba lehetőséget, egyidejűleg biztosítani szeretnénk, hogy a megvásárolt cipők kifogástalan állapotúak maradnak. Ezért kérjük mindig vedd figyelembe csapatunk kéréseit (pl. hogyan fűzd ki vagy be a cipőt, lehet-e lépni benne, stb.)
Minden cipőnél találsz egy mérettáblázatot, amiben a mért talphosszat is feltüntetjük - így meg tudod nézni, hogy melyik való neked.
A leírásban a méretezésről is találsz információkat. Ha normál méretezésű, akkor a TTS / True to Size kiírást látod.
Ha azt találod róla, hogy "nagyobb méretezés/runs large", az azt jelenti, hogy fél/egy számmal kisebbet rendelj annál, amit egyébként rendelnél, a "kis méretezés/runs small" pedig az ellenkezőjét, fél/egy számmal nagyobbat rendelj!
Ha webshopon rendelted a cipőt és nem jó a méret, akkor az átvételtől számított 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól, és a teljes vételárat visszatérítjük neked. Nagyon fontos, hogy a cipőt csak próbáld és ne használd!
Árainkat a sneaker világpiaci kereslet-kínálat, illetve az aktuális beszerzési árak határozzák meg. Egyes méretekre nagyobb szokott lenni a kereslet, ezért a beszerzési áruk is magasabb, ez okozza, ha egy cipő különböző méreteinél árkülönbséget látsz.
Áraink lekövetik az egyes sneakerek iránti keresletet és kínálatot, illetve az aktuális világpiaci árakat.
Vannak olyan sneakerek, melyeknek akár néhány héten belül is többször változhat az áruk és vannak olyanok, melyeknek hónapokon keresztül is változatlan. Olyan is lehet, hogy egy modell/színállás bizonyos méreteinek változik az ára, míg mások változatlanok.
Természetesen miután leadtad a rendelésedet vagy elfogadtad az előrendeléskor kiajánlott árat számodra már nem fog megváltozni az ár, akkor sem ha rendelésed teljesítése közben a webshopban/üzletünkben módosulna.
A webshopban az árakat többféle pénznemben is láthatod, váltani az oldal alján tudsz.
A webshop pénztárában és a megrendelés visszaigazolásban az árat abban a pénznemben látod, amiben a rendelést leadtad.
Rendelésedet bankkártyával tudod kifizetni a Shopify Payments rendszerén keresztül. Minden tranzakció titkosított és biztonságos. A True to Sole nem fér hozzá és nem tárolja banki vagy kártyaadataidat.
Bankkártyás fizetéskor kártyádat a megrendelés pénznemében terheljük meg.
Magyarországon, Romániában, Szlovákiában és Csehországban utánvétes fizetést is választhatsz.
A True to Sole budapesti üzletben csak forintban, készpénzzel és kártyával lehet fizetni. Bukaresti üzletünkben román lejjel tudsz fizetni, szintén készpénzben vagy kártyával.
A webshopban megrendelt termékek után minden esetben elektronikus ÁFÁ-s számlát állítunk ki, melyet e-mailben küldünk meg.
Az üzletben vásárláskor még fizetés előtt jelezd, ha ÁFA-s számlát szeretnél kérni. Megadod az e-mail címedet, mi pedig kiállítjuk és elküldjük neked az ÁFA-s e-számlát.
Fontos információk, ha cégként rendelsz:
Ha cégre szeretnéd kérni a számlát, meg kell adnod a pontos cégnevet és az adószámot is.
Ezt a webshopban a Számlázási Cím mezőkben, az üzletben pedig a kollégánknál teheted meg.
Cégként az ÁFA visszaigényléssel kapcsolatban fontos információ, hogy a resell értékesítés jellege miatt a kiállított számlán a nettó és bruttó összegek megegyeznek (0% ÁFA) és feltüntetjük az "árrés adózás" megjegyzést.
Ha tetszik egy cipő a választékunkból, de nincs a méretedben, akkor leadhatsz egy előrendelési igényt és mi igyekszünk azt beszerezni.
Ha valamilyen különlegesség, nehezen hozzáférhető modell vagy színállás a grálod, akkor is fordulhatsz hozzánk!
Előrendelési igényt ide kattintva vagy az üzletben tudsz leadni!
SZÁLLÍTÁS
30 000 Ft rendelés érték alatt:
- Átvétel GLS csomagautomatában vagy csomagponton: 990 Ft
- Házhozszállítás GLS futárszolgálattal: 1990 Ft
- Házhozszállítás (Magyar Posta 0-10 kg-ig): 3480 Ft (Szállítási díj: 1990 Ft, plusz 1490 Ft csomagkezelési díj)
- MPL csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítés 2480 Ft (Szállítási díj: 990 Ft, plusz 1490 Ft csomagkezelési díj)
30 000 - 49 999 Ft rendelés érték között:
- Átvétel GLS csomagautomatában vagy csomagponton: díjmentes
- Házhozszállítás GLS futárszolgálattal: 1990 Ft
- Házhozszállítás (Magyar Posta 0-10 kg-ig): 3480 Ft (Szállítási díj: 1990 Ft, plusz 1490 Ft csomagkezelési díj)
- MPL csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítés 2480 Ft (Szállítási díj: 990 Ft, plusz 1490 Ft csomagkezelési díj)
50 000 Ft és e fölötti rendelési érték esetén:
- Átvétel GLS csomagautomatában vagy csomagponton: díjmentes
- Házhozszállítás GLS futárszolgálattal: díjmentes
- Házhozszállítás (Magyar Posta 0-10 kg-ig): 3480 Ft (Szállítási díj: 1990 Ft, plusz 1490 Ft csomagkezelési díj)
- MPL csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítés 2480 Ft (Szállítási díj: 990 Ft, plusz 1490 Ft csomagkezelési díj)
Egyéb házhoz szállítási költségek:
- Házhozszállítás (Magyar Posta 10-20 kg-ig): 4480 Ft (Szállítási díj: 2990 Ft, plusz 1490 Ft csomagkezelési díj)
- Házhozszállítás (Magyar Posta 20-40 kg-ig): 7480 Ft (Szállítási díj: 5990 Ft, plusz 1490 Ft csomagkezelési díj)
A rendelést 2-14 munkanap alatt szállítjuk ki - ez függ a szállítási címtől és a rendelés időpontjától is. Amikor feladtuk a csomagot, értesítést küldünk neked.
Azoknak a cipőknek a kiszállítása, melyek nem budapesti üzletünkből, hanem valamelyik külföldi raktárunkból érkeznek, a beszállítás és esetleges vámkezelés miatt akár 14 munkanapot is igénybe vehet.
Előrendeléseknél jelezzük, hogy előreláthatólag mennyi idő alatt tudjuk beszerezni a kért terméket.
RENDELÉS UTÁN
A webshopon rendelt termékeket az átvételtől számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül lemondhatod, ez a hatályos törvények által biztosított elállási jogod.
Az elállást például a support@truetosole.hu címen tudod jelezni a rendelésszámod megadásával. A terméket saját költségre és felelősségre tudod visszaküldeni, ennek részleteit az elállás visszaigazolásában küldjük meg, ezt mindenképpen várd meg mielőtt visszaküldenéd.
Semmiképpen se hordd/használd a megrendelt terméket, mert csak hordatlan, újraértékesítésre alkalmas állapotú termékre tudunk teljes visszatérítést adni.
Kérjük, hogy ha lemondod a rendelést, akkor azt minél előbb, lehetőség szerint a kiküldés előtt tedd meg, így a becsomagolás és kiküldés már nem történik meg.
Az elállásról minden információt megtalálsz Általános Szerződési Feltételeink (ÁSZF) 6. pontjában.
Méretcserére nincs lehetőség - el tudsz állni a rendelésedtől és visszaküldeni a cipőt nekünk, majd meg tudod rendelni a megfelelő méretet. Elállás kezdeményezéséhez írj a support@truetosole.hu e-mail címre.
A True to Sole-ban kapható cipők - bár természetesen eredeti, vadonatúj és sosem használt termékek - az értékesítés módja miatt jogi szempontból használt terméknek minősülnek.
Ezért egy év kellékszavatosságot vállalunk rájuk: ha ebben az időszakban visszahozod egy olyan hiba miatt, amiről bebizonyosodik, hogy rendeltetésszerű használat mellett, gyártási hibára visszavezethetően történt, akkor ezt kezeljük. Erről részletes információt ÁSZF-ünk 9. és 10. pontjában találsz.
Az új termékekre 10 000 Ft-os vételár alatt jótállás nem, két év kellékszavatosság vonatkozik. 10 000 Ft-os vételár felett egy év jótállás és két év kellékszavatosság vonatkozik.
Bármilyen minőségi reklamációról kérjük írj egy e-mailt a support@truetosole.hu e-mail címre, melyben írd le a hibát, küldj róla képet, írd le a vásárlás dátumát és a megrendelés vagy a számla/nyugta számát.
A kifogásolt terméket az üzletbe is visszahozhatod, az eredeti számlát/nyugtát hozd magaddal.
EGYÉB KÉRDÉSEK
Ebben az esetben ajánljuk neked a sneakerbox.hu blog sneaker-magyar szótárát, ahol az összes sneaker szlenget és magyar jelentését is megtalálod!
Ha olyan együttműködési ötleted van, ami érdekes lehet számunkra, lépj velünk kapcsolatba a marketing@truetosole.hu címen és írd le röviden miről van szó. Ha mi is látunk benne fantáziát, akkor keresni fogunk!
A rövid válasz: igen. A hosszabb válasz pedig: sok megkeresést kapunk, de kizárólag megbízható és proaktív influencerekkel működünk együtt, akiknek a stílusuk, hozzáállásuk és profizmusuk passzol a True to Sole értékeivel és céljaival.
Ha szeretnél velünk együttműködni, akkor küldj nekünk egy bemutatkozást a marketing@truetosole.hu címre, melyben magadon kívül a közönségedet, elérési potenciálodat is bemutatod - és hogy miben vagy jobb/más, mint a többiek, akik szintén együttműködési céllal keresnek meg minket nap mint nap.
Arra is kíváncsiak vagyunk, hogy milyen konkrét ötleteid vannak és miben tudják ezek a True to Sole ismertségét, kedveltségét, forgalmát segíteni.
Ha jelentkezésed és ötleteid felkeltették az érdeklődésünket, akkor keresni fogunk!
Ha eladó sneakered van, akkor írj a sourcing@truetosole.com címre és írd le cipő részletes adatait! Amennyiben meg szeretnénk vásárolni a cipőt, felvesszük veled a kapcsolatot!
Fontos: kizárólag teljesen új, sosem használt (10/10 DS) állapotú cipőket vásárolunk!
Adásvétel előtt szükséges regisztrálni a rendszerünkbe, mely az adásvételi szerződést kiállítja.